49 490,00 Ft
+ 3 349,00 Ft szállítási költség

Game Analytics

  • Márka: Unbranded
Értékesítő:

Game Analytics

  • Márka: Unbranded

49 490,00 Ft

Készleten
+ 3 349,00 Ft szállítási költség

14 napos visszaküldési szabályzat

Értékesítő:

49 490,00 Ft

Készleten
+ 3 349,00 Ft szállítási költség

14 napos visszaküldési szabályzat

Fizetési módok:

Leírás

Game Analytics

Foreword. - Part I An Introduction to Game Analytics. - Introduction. - Game Analytics The Basics. - Benefits of Game Analytics Stakeholders Contexts and Domains. - Game Industry Metrics Terminology and Analytics Case Study. - Interview with Jim Baer and Daniel McCaffery from Zynga. - Part II Telemetry Collection and Tools. - Telemetry and Analytics Best Practices and Lessons Learned. - Game Development Telemetry in Production. - Interview with Nicholas Francis and Thomas Hagen from Unity Technologies. - Sampling for Game User Research. - WebTics: A Web-based Telemetry and Metrics System for Small and Medium Games. - Interview with Darius Kazemi. - Part III Game Data Analysis. - Game Data Mining. - Meaning in Gameplay: Filtering Variables Defining Metrics Extracting Features and Creating Models for Gameplay Analysis. - Gameplay Metrics in Game User Research: Examples from The Trenches. - Interview with Aki Järvinen from Digital Chocolate. - Better Game Experience through Game Metrics: A Rally Videogame Case Study. - Part IV Metrics Visualization. - Spatial Game Analytics. - Visual Game Analytics. - Visual Analytics Tools: A Lens into Players' Temporal Progression and Behavior. - Interview with Nicklas Nifflas Nygren. - Part V Mixed Methods for Game Evaluation. - Contextualizing Data. - Combining Back-End Telemetry Data with Established User Testing Protocols: A Love Story. - Game Metrics through Questionnaires. - Interview with Simon Møller from Kiloo. - Visual Attention and Gaze Behavior in Games: An Object-based Approach. - An Introduction to Physiological Player Metrics for Evaluating Games. - Improving Gameplay with Game Metrics and Player Metrics. - Part VI Analytics and Player Communities. - Data Collection in Massively Multiplayer Online Games: Methods Analytic Obstacles and Case Studies. - Designer AnalystTinker: How Game Analytics Will Contribute to Science. - Interview with Ola Holmdahl and Ivan Garde from Junebud. - Part VII Metrics and Learning. - Metrics in Simulations and Games for Learning. - Conceptually Meaningful Metrics: Inferring Optimal Challenge and Mindset from Gameplay. - Interview with Simon Egenfeldt Nielsen from Serious Games Interactive. - Part VIII Metrics and Content Generation. - Metrics for Better Puzzles. . Language: English
  • Márka: Unbranded
  • Kategória: Számítástechnika és internet
  • Művész: Magy Seif El-Nasr
  • Lapok száma: 800
  • Nyelv: English
  • Formátum: Paperback
  • Kiadás dátuma: 2016/08/23
  • Kiadó / Címke: Springer
  • Fruugo azonosító: 337858535-741517290
  • ISBN: 9781447172246

Kiszállítás és visszaküldés

Kiküldés 6 napon belül

  • STANDARD: 3 349,00 Ft - közötti szállítás Sze 14 január 2026–H 19 január 2026

Szállítás innen: Egyesült Királyság.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak biztosítására, hogy rendelését hiánytalanul és előírásainknak megfelelően szállítás ki önnek. Viszont ha egy hiányos rendelést kap, vagy eltér a megrendelttől, vagy bármilyen más okból nem elégedett a rendeléssel, akkor visszaküldheti a rendelést vagy a rendelésben lévő bármely terméket, és visszatérítik a termék árának teljes összegét. Teljes visszaküldési irányelvek megtekintése.