Visszaküldés, visszatérítés és csere

Visszaküldés 

Ha bármilyen okból nem elégedett megrendelésével, akkor költségvisszatérítés érdekében visszaküldheti azt, vagy annak bármely részét. 

A visszaküldését a megrendelésének kézhezvételét követő 14 napon belül regisztrálnia kell és késdelem nélkül, de legkésőbb a visszaküldés regisztrációját követő 14 napon belül vissza kell küldenie a termékeket a kiskereskedőnek annak instrukciói szerint. 

Ha különböző kiskereskedőktől rendelt termékeket, akkor minden kiskereskedő utasításait egyenként követnie kell.

 

A visszaküldési folyamat elindításához az alábbiakat kell tennie:

  1. Ha a csomagban találhatóak visszaküldésre vonatkozó információk, akkor kérjük, kövesse azokat és juttassa vissza a csomagot közvetlenül a kiskereskedőhöz. Nincs szükség arra, hogy minket is értesítsen a visszaküldést illető szándékáról abban az esetben, ha a szükséges adatok a rendelkezésére állnak.
  2. Ha nem, akkor látogassa meg Súgónkat (visszalépve az előző oldalra) és válaszoljon néhány gyors kérdésre, így megkaphatja a visszaküldésre vonatkozó konkrét instrukciókat. 

 

Fontos megjegyzés: Minden megrendelést közvetlenül a kiskereskedő(k)nek kell visszajuttatnia. Kérjük, ne küldjön vissza egyetlen terméket sem a Fruugo székhelyére. Nem vállalunk felelősséget egyetlen olyan termékért sem, amelyet közvetlenül a Fruugohoz juttatnak vissza. 

Ugyanazon kivételek alkalmazandók visszaküldés és az elállási jog érvényesítése esetén.  Kérjük, vegye figyelembe, hogy az alábbi termékek nem visszaküldhetőek:

  • Olyan termékek, amelyek egyértelműen személyre szabottak vagy az Ön adati szerint lettek elkészítve.
  • Olyan termékek, amelyek állapota gyorsan romlik, pl. friss gyümölcsök, vágott virágok.
  • Olyan termékek, amelyek kibontás után egészségügyi és higiéniás megfontolás alá esnek, pl. smink, fehérnemű, testékszerek.
  • Kibontott hang- és videófelvételek, illetve számítógépes szoftverek.
  • Újságok, folyóiratok, magazinok. 

 

További információk:

  • A visszaküldött áruknak eladható állapotban kell lenniük.
  • A visszaküldött áruknak hordatlan/használatlan állapotban kell lenniük és rendelkezniük kell az eredeti címkékkel és csomagolással.
  • A visszaküldött termékeket úgy kell becsomagolni, hogy sem a termék, sem a csomagolás (ha van) nem sérül szállítás közben. A Fruugo és kiskereskedői nem vállalnak felelősséget a szállítás közben megsérült termékekért. 
  • A visszaküldés szállítási díja Önt terheli, kivéve abban az esetben, ha a termék hibásan vagy sérülten érkezett.
  • Ha minden egy adott kiskereskedőtől rendelt terméket visszaküld, akkor az eredeti szállítási költséget megtérítjük Önnek. Megjegyzés: ha sürgősségi szállítást kért, abban az esetben is csak az egyszerű szállítás költségét térítjük meg.
  • Ha több kiskereskedőtől vásárolt, akkor kérjük, minden kiskereskedőnek külön-külön juttassa vissza az árucikkeket.
  • Erősen ajánlott egy követhető postai szolgáltatás alkalmazása (az áru értékétől függően biztosítással) és a feladási bizonylat megőrzése. A Fruugo és kiskereskedői nem vállalnak felelősséget a visszaküldés közben elveszett termékekért. 
  • Ha a visszaküldésre nemzetközi szállítással kerül sor, akkor kérjük, lássa el a csomagot „VISSZAKÜLDÖTT ÁRU” jelöléssel annak érdekében, hogy a kiskereskedő el tudja kerülni a visszaküldésből eredő esetleges vámköltségeket. 

 

Ha az Ön által visszaküldött termékek állapota nem megfelelő, akkor a visszaküldése elutasításra kerülhet; ebben az esetben a visszaküldött árukat visszaküldjük Önnek, vagy egy csökkentett összegű visszatérítésre teszünk Önnek ajánlatot. 

 

Sérült vagy hibás termékek

Ha megrendelése sérülten érkezett vagy problémái vannak a megvásárolt termékkel, akkor kérjük, a lehető leghamarabb tegyen fel egy kérdést a kiskereskedőnek az alábbiak szerint:

  1. Látogassa meg Súgónkat (visszalépve az előző oldalra) és válaszoljon néhány gyors kérdésre. 

Kérjük, ne feledje:A legtöbb kiskereskedő a probléma megoldásához egy képet vagy egy videót fog kérni a sérülésről, hibáról vagy helytelen termékről. A sérült vagy hibás termékekkel kapcsolatos problémákra a legjellemzőbb megoldások a következők:

  • A kiskereskedő biztosíthat egy cseredarabot.
  • A kiskereskedő felajánlhat Önnek egy kedvezményt, amelynek fejében megtarthatja a minimális sérüléssel rendelkező árut.

Ha a kiskereskedő nem tudja kicserélni az árut és Ön nem szeretné elfogadni a kedvezményt, akkor Ön elállhat a megrendeléstől és visszaküldheti az árut a teljes visszatérítésért. Elképzelhető, hogy néhány kereskedő felajánlja, hogy begyűjti az árut. Néhány kiskereskedő ingyenes visszaküldésre jogosító címkét biztosíthat Önnek erre a célra. Ha azonban a kiskereskedő nem tudja begyűjteni az árut és nem tud ingyenes visszaküldésre jogosító címkét biztosítani Önnek, akkor a termék visszaküldésének nyugtája alapján ésszerű mértékben vissza fogja téríteni Önnek a szállítási költséget.

 

A csomag átvételének elutasítása

Ha teljes egészében vagy részben elutasítja rendelésének átvételét (abban az esetben, ha a csomagolás nem tűnik hibásnak vagy sérülnek), akkor a kiskereskedő számára felmerülő díjak és költségek levonásra kerülhetnek az áruvisszatérítés értékéből. Ugyanez történik abban az esetben is, ha a kiszállítás állapota azt jelzi, hogy az árucikk kézbesítésére kísérletet tettek, a postán várta az átvételt majd vissza lett küldve a feladónak, mert senki nem kereste. 

Visszatérítés 

  • A vételár visszatérítése az áru a kiskereskedőhöz történő visszaérkezésétől számított 14 napon belül megtörténik.
  • Abban az esetben, ha a kereskedő felajánlotta az áru begyűjtését, a visszatérítés a szerződés felmondásától számított 14 napon belül megtörténik.
  • E-mailben értesítést fog kapni arról, ha a termékek visszaérkeznek a kiskereskedőhöz és az visszavette őket.
  • A visszatérítés ugyanazon a módon történik, amelyek az áru megvásárlásakor alkalmazott. Néhány banki átutalásos módszer, pl. Multibanco esetén nincs lehetőség a visszatérítésre; ebben az esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot segítségért.
  • A fizetési módtól függően általában 1-5 munkanapba telik, míg a visszatérítések megjelennek a bankszámláján. 

Csere 

Sajnos nem áll módunkban kicserélni a termékeket; kérjük, küldje vissza a termékeket a fentebb található információk szerint.