Ha még nem érkezett meg a megrendelése, akkor kérjük, ellenőrizze a kiszállítási adatokat az alábbiak szerint:
- Ellenőrizze a szállítást megerősítő e-mailben a becsült kiszállítási időpontot.
- Ellenőrizze a szállítást megerősítő e-mailben, hogy a megadott szállítási cím helyes.
- Ha a megrendelést követhető kiszállítási szolgáltatáson keresztül adta le, akkor nyissa meg a szállításról szóló e-mailt, kattintson a nyomkövető portálra és ellenőrizze a kiszállítás állapotát.
Ha megrendelésének becsült kiszállítási időpontja már elmúlt és még mindig nem kapta meg a tételt, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot a kiskereskedővel és értesítse őket erről.
A legjobb tanácsok: Mielőtt felveszi a kapcsolatot a kiskereskedővel, kérdezze meg szomszédját, illetve vegye fel a kapcsolatot a helyi kiszállítási irodával. Néhány országban előfordulhat, hogy a helyi postai szolgáltatónak átadott csomagot a helyi gyűjtőponton kell átvennie.
A kiskereskedővel az alábbiak szerint veheti fel a kapcsolatot:
- Látogassa meg interaktív Súgónkat (visszalépve az előző oldalra), válaszoljon néhány gyors kérdésre és küldjön üzenetet közvetlenül a kiskereskedőnek; vagy
- Jelentkezzen be Fruugo-fiókjába, tekintse át megrendeléseit és küldjön üzenetet közvetlenül a megrendelőnek a „Kérdés a megrendeléssel kapcsolatban” lehetőségre kattintva.
Elvárjuk kiskereskedőinktől, hogy 48 órán belül válaszoljanak. Kérjük, hogy ésszerű időn belül értesítse a megrendelőt minden késésben lévő vagy hiányos megrendelésről.
Mit tehetek, ha nincs meg a kiszállítást megerősítő e-mailem?
Elképzelhető, hogy megrendelése még nem került feladásra; ha a megerősítő e-mailben található feladási dátum már elmúlt, akkor kérjük, használja interaktív Súgónkat vagy jelentkezzen be Fruugo-fiókjába és vegye fel a kapcsolatot a kiskereskedővel, akitől megtudhatja a kiszállítás állapotát.
Ha a megrendelés leadását követően nem kapott semmilyen e-mailt a Fruugotól, akkor elképzelhető, hogy véletlenül rossz e-mail címet adott meg a megrendelés leadásakor; ebben az esetben kérjük, vegye igénybe interaktív Súgónkat, amely végigvezeti Önt a probléma megoldásához szükséges lépéseken.
Mi a teendő, ha helytelen vagy hiányos szállítási címet adtam meg a megrendelés leadásakor?
A teljes és helyes szállítási cím kulcsfontosságú a sikeres kiszállításhoz. Egy helytelen vagy hiányos cím jelentős késést jelenthet a kiszállítás során, vagy akár azt is eredményezheti, hogy a csomagja visszaküldésre kerül a feladóhoz vagy elveszettnek lesz nyilvánítva. A lehető leghamarabb küldjön egy, a helyes információt tartalmazó üzenetet a kiskereskedőnek a Súgónkon vagy a Fruugo-fiókján keresztül, a kiskereskedő pedig fel fogja venni a kapcsolatot a szállítócéggel a hiba helyesbítése érdekében.
Sajnos nem áll módunkban felelősséget vállalni eltűnt csomagjáért abban az esetben, ha helytelen vagy hiányos címet ad meg, és ebben az esetben nem jogosult a költségek visszatérítésére.
Ha egy olyan valódi címet adott meg, amely nem a sajátja, akkor a csomag kiszállításra kerülhet arra a címre és ebben az esetben az Ön felelőssége visszaszerezni az árut.
A költségek ebben az esetben Önt terhelik, illetve akkor is, ha a kiskereskedő vállalja, hogy újraküldi Önnek az árut a megfelelő címre. Ha a kiskereskedő nem vállalja az áruk újraküldését, akkor azok vételárát visszatérítjük Önnek.