Frissítve: 2024. június
Lemondás
Amint azt a Felhasználási Feltételeinkben és az Elállási Jogi Szabályzatunkban leírtuk, az alkalmazandó törvény értelmében az EU-ban, EGT-ben és az Egyesült Királyságban letelepedett fogyasztóknak joguk van elállni a vagy törölhet bizonyos online vásárlásokat a visszatérítésért. Elállási vagy elállási jog (a továbbiakban együtt: elállási jog) lehetővé teszi az EU/EGT/UK fogyasztói számára, hogy a kézhezvételtől számított 14 napon belül elálljanak a fizikai áruk vásárlásától, és visszaküldjék a vásárlást a visszatérítés fejében.
Külön, és az EU/EGT/UK elállási jogának korlátozása nélkül, Fruugo önkéntesen visszaküldési időszakot kínál minden vásárlónak világszerte (lásd a Visszaküldés oldalunkat).
Felhívjuk figyelmét, hogy a legtöbb esetben nem lehet törölni a rendelést a feladás előtt, mivel a legtöbb megrendelés esetén a teljesítési folyamat azonnal megkezdődik (kivételek vonatkoznak, például az átfutási idővel rendelkező termékekre).
Ha el kíván állni a vásárlástól, kérjük, tekintse át az elállási jogra vonatkozó szabályzatot, és keresse fel Interaktív Súgónkat.
Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés kézbesítésének megtagadása nem érvényes elállási mód. A visszaküldés postaköltségét levonjuk a visszatérítésből, ha megtagadja a rendelés átvételét.
Módosítás
Bizonyos esetekben elképzelhető, hogy van lehetősége bizonyos alapvető módosítások végrehajtására a megrendelését illetően; de csak akkor, ha a kiskereskedő még nem erősítette meg illetve nem postázta azt. Az alapvető módosításokba termék méretének és színének megváltoztatása, illetve a szállítási címet érintő kis mértékű módosítás tartozik bele. Nincs lehetősége arra, hogy egyik terméket egy másikra cseréljen abban az esetben, ha az értékük különbözik; illetve a szállítási cím teljes megváltoztatására sem.
Ha meg szeretné próbálni módosítani megrendelését, akkor a következőket teheti:
Látogassa meg Súgónkat (visszalépve az előző oldalra) és válaszoljon néhány gyors kérdésre.
Ha nincs lehetőség a megrendelés módosítására, például azért, mert a megrendelés már postázva lett, akkor meg kell várnia, míg megérkezik és utána vissza kell juttatnia az árucikkeket a visszaküldéssel, visszatérítéssel és cserével kapcsolatos GYIK-ben található információk szerint.
Ha az Ön által megadott szállítási cím helytelen és ezt nem sikerült módosítania, akkor további információkért kérjük, kattintson ide.