Leírás
1. Üzenet alapú programozás. - 1. 1 Windows 98 programozás. - 1. 2 Ablak alkatrészek. - 1. 3 üzenetsor. - 1. 4 Ablakvisszahívási funkciók. - 1. 5 A WinMain () függvény. - 1. 6 Windows 98 üzenetek. - 1. 7 Néhány fontos üzenet. - 1. 8 Összefoglalás. - 2. Ablakkezelés. - 2. 1 Ablak osztályok. - 2. 2 Ablak létrehozása. - 2. 3 WinMain () Újralátogatva. - 2. 4 Üzenetkezelők. - 2. 5 A Hello program. - 2. 6 Windows 98 programkeretrendszer. - 2. 7 Összefoglalás. - 3. Objektum tájolása. - 3. 1 Objektumorientált programozás. - 3. 2 A kezelő objektum. - 3. 3 Ablakok és tárgyak. - 3. 4 üzenetdoboz. - 3. 5 Felugró menük. - 3. 6 A VIEW osztály. - 3. 7 Összefoglalás. - 4. Tollak és ecsetek. - 4. 1 grafikus eszköz interfész. - 4. 2 GDI objektum. - 4. 3 Windows 98 koordináta-rendszerek. - 4. 4 GDI rajzi funkciók. - 4. 5 Az egér követése. - 4. 6 Összefoglalás. - 5. Bitképek. - 5. 1 Pixelek és színek. - 5. 2 Windows 98 források. - 5. 3 Bittérképes erőforrás megjelenítése. - 5. 4 A DIB osztály. - 5. 5 Képek tárolása fájlokban. - 5. 6 Összefoglalás. - 6. Paletták. - 6. 1 Logikai és rendszerpaletták. - 6. 2 paletta üzenet. - 6. 3 Paletta létrehozása. - 6. 4 A PALETTE osztály. - 6. 5 A DIB osztály frissítése. - 6. 6 Összefoglalás. - 7. Sprite animáció. - 7. 1 A SPRITE osztály. - 7. 2 Animáció. - 7. 3 Villogás. - 7. 4 Átláthatóság. - 7. 5 szál. - 7. 6 Összefoglalás. - 8. Drótvázas grafika. - 8. 1 Sokszög világok. - 8. 2 A VILÁG és a JELENET tárgyak. - 8. 3 Vonalrajz. - 8. 4 Vonalvágás. - 8. 5 Összefoglalás. - 9. Sokszög-kitöltési technikák. - 9. 1 A GDI megközelítés. - 9. 2 sokszög körvonal. - 9. 3 Töltsön egyszínű színnel. - 9. 4 3D képek rajzolása. - 9. 5 virtuális világ darab. - 9. 6 Összefoglalás. - 10. Assembly nyelvi programozás. - 10. 1 A számítógép alapjai. - 10. 2 Az üzenetciklus frissítése. - 10. 3 A 80x86-os regiszterek. - 10. 4 Adatátvitel. - 10. 5 Aritmetikai és logikai műveletek. - 10. 6 Áramlásszabályozás. - 10. 7 gyorsabb sokszögkitöltési rutin. - 10. 8 Program Stack. - 10. 9 Összefoglalás. - 11. A 3D geometria matematikája. - 11. 1 Vektorok és mátrixok. - 11. 2 A VECTOR osztály. - 11. 3 skaláris termék. - 11. 4 Vektor termék. - 11. 5 Hármas termék. - 11. 6 Vonalak és síkok. - 11. 7 Összefoglalás. - 12. A megtekintési hangerő kivetítése. - 12. 1 Perspektíva vetítések. - 12. 2 A megtekintési hangerő. - 12. 3 Pillanatfelvétel készítése. - 12. 4 Kivetítés és vágás. - 12. 5 Egy eltűnő kocka. - 12. 6 Összefoglalás. - 13. Rejtett pixel eltávolítása. - 13. 1 Jelenetkép készítése. - 13. 2 A festő algoritmusa. - 13. 3 Elválasztó síkok. - 13. 4 Bináris tér particionálása. - 13. 5 Rajzolás fordítva. - 13. 6 Z-puffer. - 13. 7 Összefoglalás. - 14. Színárnyékolás és textúrák. - 14. 1 Lámpák és felületek. - 14. 2 Árnyékolási lehetőségek. - 14. 3 Textúra leképezése. - 14. 4 Megvalósítás optimalizálása. - 14. 5 Mélységérzékelés. - 14. 6 Összefoglalás. - 15. Mozgásban. - 15. 1 A grafikus folyamat. - 15. 2 A virtuális világ animálása. - 15. 3 Fordítások. - 15. 4 Forgatás. - 15. 5 Koordináták átalakítása. - 15. 6 Összefoglalás. -Utóirat. Nyelv: angol
-
Márka:
Unbranded
-
Kategória:
Számítástechnika és internet
-
Művész:
Megjelöl Walmsley
-
Lapok száma:
250
-
Nyelv:
angol
-
Formátum:
Puhakötésű
-
Kiadás dátuma:
2011/09/27
-
Kiadó / CÃmke:
Springer
-
Fruugo azonosító:
337889757-741549048
-
ISBN:
9781447112310
Kiszállítás és visszaküldés
Kiküldés 4 napon belül
Szállítás innen: Egyesült Királyság.
Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak biztosítására, hogy rendelését hiánytalanul és előírásainknak megfelelően szállítás ki önnek. Viszont ha egy hiányos rendelést kap, vagy eltér a megrendelttől, vagy bármilyen más okból nem elégedett a rendeléssel, akkor visszaküldheti a rendelést vagy a rendelésben lévő bármely terméket, és visszatérítik a termék árának teljes összegét. Teljes visszaküldési irányelvek megtekintése.