Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

44 890,00 Ft
+ 6 499,00 Ft szállítási költség

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

  • Márka: Unbranded
Értékesítő:

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

  • Márka: Unbranded

44 890,00 Ft

Jelenleg elérhető
+ 6 499,00 Ft szállítási költség

14 napos visszaküldési szabályzat

Értékesítő:

44 890,00 Ft

Jelenleg elérhető
+ 6 499,00 Ft szállítási költség

14 napos visszaküldési szabályzat

Fizetési módok:

Leírás

Public Relations And Advertising Theories Concepts And Practices by Peter Lang AG Paperback

The main goal of this book is to draw attention to possible applications of public relations and advertising theories. The authors provide an overview of key studies and contributions to the theories, as well as explore how the theoretical concepts can be applied in public relations.
  • Márka: Unbranded
  • Kategória: Sport és hobbi
  • SzerzÅ‘: Peter Lang AG
  • Lapok száma: 424
  • Nyelv: English
  • Formátum: Paperback
  • Kiadó / Címke: Peter Lang AG
  • Fruugo azonosító: 225637392-481545024
  • ISBN: 9783631766750

Kiszállítás és visszaküldés

Kiküldés -1 napon belül

  • STANDARD: 6 499,00 Ft - közötti szállítás P 02 január 2026–Cs 08 január 2026

Szállítás innen: Egyesült Királyság.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak biztosítására, hogy rendelését hiánytalanul és előírásainknak megfelelően szállítás ki önnek. Viszont ha egy hiányos rendelést kap, vagy eltér a megrendelttől, vagy bármilyen más okból nem elégedett a rendeléssel, akkor visszaküldheti a rendelést vagy a rendelésben lévő bármely terméket, és visszatérítik a termék árának teljes összegét. Teljes visszaküldési irányelvek megtekintése.