59 590,00 Ft
+ 5 949,00 Ft szállítási költség

The Social Impact Of Advertising

  • Márka: Unbranded
Értékesítő:

The Social Impact Of Advertising

  • Márka: Unbranded
Ár: 59 590,00 Ft
Értékesítő:
59 590,00 Ft
+ 5 949,00 Ft szállítási költség

Készleten

A következő fizetési módokat fogadjuk el

Leírás

Kelso challenges readers to reflect on the social impact of advertising from multiple perspectives. Topics include but are not limited to a history of modern advertising in the US how advertising can privilege or marginalize social constructions of identity the problematic targeting of children and the masks behind corporate advertising.
  • Márka: Unbranded
  • Kategória: Társadalom és politika
  • SzerzÅ‘: Tony Kelso
  • Nyelv: English
  • Formátum: Hardback
  • Hosszúság: 312
  • Kiadás dátuma: 2018-09-14
  • Kiadó / Címke: Rowman & Littlefield
  • Fruugo azonosító: 320499128-711443532
  • ISBN: 9781538101131

Kiszállítás és visszaküldés

Feladott 24 órán belül

  • STANDARD: 5 949,00 Ft - közötti szállítás Cs 16 október 2025–Sze 22 október 2025

Szállítás innen: Egyesült Királyság.

Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak biztosítására, hogy rendelését hiánytalanul és előírásainknak megfelelően szállítás ki önnek. Viszont ha egy hiányos rendelést kap, vagy eltér a megrendelttől, vagy bármilyen más okból nem elégedett a rendeléssel, akkor visszaküldheti a rendelést vagy a rendelésben lévő bármely terméket, és visszatérítik a termék árának teljes összegét. Teljes visszaküldési irányelvek megtekintése.