Biztonságos fizetés
Az online vásárlást követő kifizetés biztonságának garantálására számos iparágában vezető szerepet betöltő pénzügyi megoldást használunk. Ezek a pénzügyi megoldások és a saját megrendelési rendszerünk is magas szintű titkosítást, a legújabb biztonsági és csalásmegelőző eszközöket használja, illetve megfelel a PCI-DSS szabványnak; így biztos lehet benne, hogy kifizetései biztonságosak és személyes adatai nem kerülnek veszélybe.
Fizetési módok
A Fruugo több különböző fizetési módot is elfogad attól függően, hogy melyik országból vásárol. Az elfogadott módok a böngészés közben a termékek adatlapján, illetve a megrendeléskor is láthatóak.
Ebbe beletartoznak a következők:
- PayPal
- Visa
- Mastercard
- American Express
- Klarna
- iDEAL
- Cartes Bancaires
- Sofort
- Giropay
- Discover
- Diners
- Bancontact
- China Union Pay
- JCB
- Dotpay
- MultiBanco
A megrendeléskor megpróbáljuk levonni az összeget számlájáról; ebben az esetben azonnal kapni fog egy megerősítést és egy megrendelésszámot e-mailben. Ugyanakkor bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a kifizetés jóváhagyásához további biztonsági ellenőrzésekre van szükség; ebben az esetben a megerősítés és a megrendelésszám akkor fog megérkezni Önhöz e-mailben, ha a kifizetés jóváhagyásra és rendezésre került (általában 24 órán belül).
Kérjük, ügyeljen rá, hogy abban az esetben, ha a Multibanco módszert választja a megrendelése kifizetéséhez és pénzvisszatérítésre kerül sor, akkor azt nem fogjuk tudni az eredeti kifizetési módszerrel rendezni. Ebben az esetben csapatunk egyik tagja fel fogja venni Önnel a kapcsolatot és egy alternatív fizetési módszert kell választania, amelyen keresztül feldolgozhatjuk a visszatérítést.
Kifizetési problémák és elutasított kifizetések
Az elutasított kifizetésekkel kapcsolatban nem áll módunkban információkat közölni Önnel. Általában a következő okok egyike áll a kifizetés elutasítása mögött:
- Lejárt kártya
- Helytelen kártyaszám
- Sikertelen 3D Secure jóváhagyás
- Elégtelen egyenleg
- CVC elutasítva
- Korlátozott kártya
- AVS (Címellenőrzés) elutasítva (A vásárló által megadott számlázási adatok helytelenek)
Ha elutasított kifizetésből adódó gondjai támadnak, akkor azt javasoljuk, hogy további információkért vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a pénzügyi szolgáltatóval. Néhány hasznos információ a Klarna és a PayPal használatához:
Klarna Ügyfélszolgálat
PayPal Ügyfélszolgálat
https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy
Megrendelésének elfogadása
A megrendelésének elfogadása csak akkor történik meg, amikor a kiskereskedő feladja a megrendelt árucikkeket. Kifizetésének feldolgozása és a megrendelésének megerősítése nem jelent jogilag kötelező szerződést. Az árucikkek feladását megelőzően a Fruugonak és/vagy a kiskereskedőnek jogában áll bármilyen okból elutasítani megrendelését.