További információk a kifizetésről

Biztonságos fizetés 

Az online vásárlást követő kifizetés biztonságának garantálására számos iparágában vezető szerepet betöltő pénzügyi megoldást használunk. Ezek a pénzügyi megoldások és a saját megrendelési rendszerünk is magas szintű titkosítást, a legújabb biztonsági és csalásmegelőző eszközöket használja, illetve megfelel a PCI-DSS szabványnak; így biztos lehet benne, hogy kifizetései biztonságosak és személyes adatai nem kerülnek veszélybe. 

Fizetési módok 

A Fruugo több különböző fizetési módot is elfogad attól függően, hogy melyik országból vásárol. Az elfogadott módok a böngészés közben a termékek adatlapján, illetve a megrendeléskor is láthatóak. 

Ebbe beletartoznak a következők:

  • Paypal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express
  • Klarna
  • Apple Pay
  • Google Pay
  • Mobilepay
  • iDEAL
  • Afterpay
  • Clearpay
  • BLIK
  • Discover
  • Diners
  • Bancontract Mobile
  • Trustly
  • Sofort
  • Cartes Bancaires
  • Online Banking PL
  • Alipay
  • China Union Pay
  • JCB

A megrendeléskor megpróbáljuk levonni az összeget számlájáról; ebben az esetben azonnal kapni fog egy megerősítést és egy megrendelésszámot e-mailben. Ugyanakkor bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a kifizetés jóváhagyásához további biztonsági ellenőrzésekre van szükség; ebben az esetben a megerősítés és a megrendelésszám akkor fog megérkezni Önhöz e-mailben, ha a kifizetés jóváhagyásra és rendezésre került (általában 24 órán belül).

Kérjük, ügyeljen rá, hogy abban az esetben, ha a Multibanco módszert választja a megrendelése kifizetéséhez és pénzvisszatérítésre kerül sor, akkor azt nem fogjuk tudni az eredeti kifizetési módszerrel rendezni. Ebben az esetben csapatunk egyik tagja fel fogja venni Önnel a kapcsolatot és egy alternatív fizetési módszert kell választania, amelyen keresztül feldolgozhatjuk a visszatérítést.

Kifizetési problémák és elutasított kifizetések 

Az elutasított kifizetésekkel kapcsolatban nem áll módunkban információkat közölni Önnel. Általában a következő okok egyike áll a kifizetés elutasítása mögött:

  • Lejárt kártya
  • Helytelen kártyaszám
  • Sikertelen 3D Secure jóváhagyás
  • Elégtelen egyenleg
  • CVC elutasítva
  • Korlátozott kártya
  • AVS (Címellenőrzés) elutasítva (A vásárló által megadott számlázási adatok helytelenek)

Ha elutasított kifizetésből adódó gondjai támadnak, akkor azt javasoljuk, hogy további információkért vegye fel a kapcsolatot közvetlenül a pénzügyi szolgáltatóval. Néhány hasznos információ a Klarna és a PayPal használatához:

Klarna Ügyfélszolgálat

customer.service@klarna.co.uk 

PayPal Ügyfélszolgálat

https://www.paypal.com/uk/smarthelp/contact-us?email=privacy

Megrendelésének elfogadása

A megrendelésének elfogadása csak akkor történik meg, amikor a kiskereskedő feladja a megrendelt árucikkeket. Kifizetésének feldolgozása és a megrendelésének megerősítése nem jelent jogilag kötelező szerződést. Az árucikkek feladását megelőzően a Fruugonak és/vagy a kiskereskedőnek jogában áll bármilyen okból elutasítani megrendelését.